Det händer grejer ...

När jag tog bussen till jobbet var jag sååå sugen på en cola. OCh jag tänkte att jag skulle skicka en beställning med en skyddsvakt eftersom jag sitter ute i grinden. Fick precis min Cola. Vilket nästan är 10 timmar för sent men en cola går alltid ner =D




Väldigt mycket action på jobbet som jag tyvärr inte kan berätta. Men vi förhindrar och stoppar som vi ska göra.  Tyckte bilden passade inte lite med actiontemat =P hahah Galet mycket att göra inatt, det var väll därför ingen kom och hälsa på så jag kunde ge dem min beställning hahaha

Nä snart börjar morgonruschen så jag måste ta och förbereda mig mentalt hahaha Visitera och registrera =D

sen blir det frukost på donken med Ella och Edessa =D

Kommentarer
Postat av: David T

Skön kommentar "OCh jag tänkte att jag skulle skicka en beställning med en skyddsvakt eftersom jag sitter ute i grinden" haha :)

2010-01-13 @ 07:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0