Latin Grammy

Igår satt jag och kolla på Latin Grammy Award som numera är på bara spanska. Väldigt kul.
Man fick se alla kändis latinos/as  och jag blev aldelles till mig hahah...

YEs Eva L fick vara med och presentera dem nominerade med Alejandro Sanz, dock med lite dålig spanska
men man såg hur mycket hon ansträngde sig för att få det att låta bra. Lite nervös såg hon ut att vara men hon klarade det super =D


Min favvo kammade hem ett pris. Mamma is aAAAAAl into this guy eller hans låt.
Och det enda vi gjorde i Chile var att gå runt och sjöng på samma låt om och om igen. hahah
Luis Fonsi baby




Lucero fick leda programmet med någon annan som jag itne vet vad han heter. Lika vacker som alltid.. jajamän
hur håller man sig så vacker?
Juste, miss Universum fick också vara med och presentera dem nominerade. Vilken LÅNG tjej!!



Jupp den här snyggingen fick också vara med i ett hörn ahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0