Malmö ankomst

VI kom fram 3.30 på natten och raka vägen till sängen. Kaleb vill ju självklart leka och busa men efter ett bra tag så somna han också

Första uppgiften idag var att vaccinera Kaleb =D



Långhårig som ni ser så det är dags att klippa honom imorgon. Ut och hitta en trimmer.

En runda på ikea blev det, skulle inte handla något speciellt till mamma men det slutade med 1500 hahah en byrå till badrummet och lite annat härligt.

Ikväll så var vi bjuda på tesito ( te och kvällsmat ) hos faster. Oj vad kul vi hade, så mysigt. Kommer leva länge på den dosen. Sen blev det fotboll och jag somnade skönt på soffan. Härligt iaf att Argentina vann 2-0 wooohoooo



en riktigt bra kväll och tio Manuel pratade på som vanligt. Alltid intressanta, han är så allmän bildad.

Har fått min nya klocka and I loveeeeee it!!!



Själva klockan kostade typ 20 kr i thailand och Edessa pappa ( han är bästa urmakaren som alltid fixar mina klockor) fixade en länk till den och blev så här snygg =D

Nu ska vi sussa söt jag , Kaleb och mamma

Imorgon är det nya dag med maaaasssor inplanerat. Shopping, sushi, morbror och moster, Bio med kusinen =D

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0