puufff

oj vad mycket jag har fått gjort idag.

Efter att vår dejt blev inställd med Pili så började jag packa. Lika bra! har massor att göra nu och den här veckan är den enda riktigt lediga jag kommer ha innan flytten. Sen är det bara jobba och semester efter det. Måste bli färdig med allt. Har kommit ganska lång faktiskt.
Alla kläder är i flyttkartonger nu, får leva så ett tag, det får gå.
Sen är det bara RESTEN kvar haha ...




fördelen är att en MASSA kläder ska jag skänka bort till seconhand som skickas ut till de fattiga. Massa jeans, tröjor, skor

nooow I´ll continue


ooh och medans jag jobbar tycker jag ni ska få er ett skratt ahahah jag vet att Jenny kommer få det iaf:D






HAHAH det är så klockrent!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

muahahahaahahahaahahahahahaaha!

2010-06-08 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0