5 mars

Dags för uppdatering.. Är så glad för internet. hahah





SItter vid poolen och njuter... Resan har varit väldigt bra och igår fick vi äntligen njuta av sol och bad.. De varade inte så länge.. Brände oss ganska REJÄLT HAHAH så typiskt mig liksom.. så idag är det bara skugga. Jag ser ut som en lite gris hahah
Försöker hålla mig borta från shopping tills vi är tillbaka i Bangkok men det är svårt. Kliar i fingrarna.. Plus att jag måste orka bära min backpacker väska.. Enda nackdelen med att resa runt är att man aldrig kan packa upp ordentligt. Man är alltid på vandrande fot.. men men
När vi åker till Phi Phi så kanske det blir lite längre vistelse. Då kan man ta en båt och åka till fyra eller fem olika öar..

Har redan gått till en skräddare för att sy upp en klänning... 1500 kr blev det totalt..  Den kommer bli skitsnygg. Ska använda den till Miguels bröllop till sommaren

Poda Island var så vackert exakt som på bilderna. Vi fick ta en longtail boat över. Har köpt ännu fler bikinin.

Imorgon ska vi till Phuket..
Svårt att fatta att man äntligen har semester.. bara ligga här och njuta..

By the way.. Real Thai food Rules!! MUMS!

Vilken frukost vi käkar..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0