200510

efter en lyckad grill och hängkväll ska jag gosa ner mig i sängen med nattmacka, lite tv-serier och mysa med mig själv. Det är nog det bästa jag vet hahah okej inte DET BÄSTA men you get my point =p



Grillmästaren =P hahah not


HUnter



Och hans lillebror, som attackerade min tiger från liseberg hahah och markerade bestämt sitt revyr genom att kissa i hallen haha


I just lab him!! haha




Och som jag skrev på fejjan... New moon eller twigh någonting är inte min grej. Visst jag gillar romantiska filmer men inte såna hära LIDA, JAG DÖR, SKA RÄDDAS jämnt och ständigt filmer...
Men galet bra effekter! ;)
Fast jag skulle inte tacka nej till Indianen  som blir varg... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0