Hej och hå

Här sitter jag.
Trodde jag skulle hinna sova lite men en timme är lite risky. Jag lär inte höra väckarklockan och försover mig.
Nää den här operationen är för viktigt för att försova sig till. Tänk att jag kanske kommer kunna andas.

Jag tycker lite synd om mig som måste åka kommunalt och ta bussen redan tio i sex på morgonen. Byta buss två ggr i märsta, tåg och sen buss igen.. oohhh my. Vid såna här tider saknar jag malmö då det bara var att gå över gatan så var man framme. Kind of heheh

M men nu håller vi tummarna allihopa och ber att allt ska gå bra. Med narkos och allt, jag har stora förväntningar på det här. Tänk att få andas normalt.. yaaay!

Ja tänk om i det verkliga livet så var läkarna så här snygga, Mcdreamy och Dr sloan ahah jaa fast jag kommer ha en kvinnlig läkare, då måste hon vara lika snygg som Issie



wish me luck =)

Kommentarer
Postat av: DT

Lycka till o välkommen tebax....

2010-05-04 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0