lördag!

Vet ni jag glömmer alltid ta foto när jag är ute på shopping. Jag glömmer bort det i allt mitt babbel!
hahaha Jo jag babblade ganska mycket idag så Saber bad mig vara tyst och inte prata så mycket strunt hahahah

Snacka om folk och snacka om julhandel idag. Men min lista är i stort sett avklarat =D köpt Julklappar till nästan 25 peroner. Älskar köpa presenter till folk! Så roligt att se dem bli glada när dem får det. It makes my day!
Som Farsdag, Sabers pappa blev så glad och chockad över att vi kom med en hel korg med presenter =D
Och jag har svårt att hålla mig från att ge dem direkt, vill bara ge bort dem. Vem orkar vänta till jul.

Jag får värsta adrenalinet när det är jul eller min födelsedag. Nu är jag helt speedad av att bara tänka på det.
Undra vf jag är så? kommer jag någonsing komma över det dära fåniga inför jul? Typ aldrig kunna somna dagen innan jul?
Kan ni tänka hur mina barn kommer vara hahah plus mig det kommer ju vara fullt ös i huset. Som en sockerkick fast julkick =)

Det är så kallt ute men det har ni säkert märkt. Köpte en overall till mi kalesito =D och han hatar den men vem bryr sig. Han kommer vara calentito när vi går ut och inte alls bli blöt. Dock är den för stor så jag måste gå och byta den också. Han är så lurig med sin storlek! Blir alltid fel och måste ha mindre än tänkt trots att jag tog måtten på honom.

Hämtade ut ett paket från Nelly igår med min nyårsklänning fast njaaa inte så fin som jag trodde. Så jag skickar nog tillbaka den. Men skorna behåller jag.

Lördagskvällen spenderade vi med våra favoriter. Fam Montano. Pizza, Buzz och film.
Lite skratt emellanåt. Jag och Azze, I can't explain how silly we are..


Montanos och Perez Ben Khalifa.. Fast Pinoy överdriver lite vaaa



Vi försökte verkligen hålla oss från skratt i några sekunder men sen brast det för oss. Hon låg på golvet och skratta och jag på soffan. Sen såg jag ut så här : Röd som en tomat och tårarna rann




Kommentarer
Postat av: Jenny

Men varför köper du nyårsklänning när du ändå ska jobba?

2010-11-28 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0