Torsdag

Ledig idag sen är det jobb hela helgen. MEN SEN är det MALMÖ på måndag wohoo..
Vi tre åker ner ( Jag, Saber och Kaleb ) med tåg, lite drygt och har lite ångest inför tågresan efter det som hände sist med mina väskor.  Men nä nu ska och måste det gå bra.

Sitte och skriver utan linser och ser typ ganska suddigt hahaha

Idag har jag sett fram emot. Är bjuden på lunch på Jensens Böffhus =D åh vad gott.
Blir hungrig av att bara tänka på det. Min Hubb är bara bäst.
Men ikväll är det rå träning, Box är inplanerat.

Åh vet ni vi har fått en ny valpis medlem i fam B. Khalifa. HAN ÄR SÅ SÖT! Lilla Tyson kommer till helgen och hälsar på sin morbro Kaleb eller fabror hahah
Kaleb älskar vaplar! oavsett om det är en pojke eller flicka. Längtar!

Tyson är den till höger =)


Kommentarer
Postat av: Amani

Jag dör, gud vad söta!

2010-10-23 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0