På min inköpslista

Något som jag suttit och spanat in lite ;)  och suktar efter =)



Eftersom jag alltid är på resande fot känner jag att jag måste ha något sånt här.
Just nu har jag en stor klumpig svart sak som bara är i vägen.



Här kan man ha sitt busskort eller träningskort i mitt fall som jag kommer använda den eller sitt visakort



Är det kaos i din väska så är det här lösningen my friends. Om du är lite som jag som älskar att ha små grejer i väskan som flyter runt. Här har man allt i ordning. =)



Jupp så dessa står på min lista "to buy"

Kommentarer
Postat av: Syrran

åååh exakt sån vill jag ha till våra pass och andra resedokument! tycker dom stora svarta är mindre fina...Donde lo encontraste?

2011-01-14 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0