I got it!

Kom på vilken dörr det är som har den skällande hunden.
Har i flera dagar gått till trappen brevid och försökt hitta var den hunden bor. Igår plingade jag på alla dörrar men ingen hund skällde. Han verkar vara en duktigt hund men som skäller så fort han blir ensam.
Men idag stannade jag en lång stund i trappuppgången i väntan på att han skulle skälla. Jupp I got it. Det är vägg i vägg med min lägenhet. Inte konstigt jag hör honom/henne så galet mycket. Tyckte så synd om den för den ylade så mkt.
Hur  kan man som människa lämna sin hund ensam mella 9-16??? helt ärligt?
Så jag skrev en lapp och kastade ner den i brevlådan, ringde sigtunahem och så får vi se vad som händer.
Annars har jag kollat upp miljö- och hälsoskyddsnämnden.


Vaknade x antal ggr i natt för att jag var tvungen att panik dricka uuff vad jobbigt det var.  Hela munnen var förstörd när jag vakna.. torr och äcklig.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0