Fredagsmys á la grek

IGår var vi hos turkarna tänkte jag skriva haha men jag menar hos grekerna. Stavros och Evje. Alltid lika rolig. Vi skrattar alltid lika mycket åt allt vi gör. Vi satt och planerade in en wekeendresa i januari. Kanske blir en resa till ett paradis=D alltså Berlin med andra ord. hahah Världens största Vattenland. Som 10 st globen. Finns ALLT. Tropiska palmer till regnskogar.
http://www.tropical-islands.de/en/visitors.html

En liten karta över hela stället.




Måste säga att jag är lite sugen på att åka ner och fira nyår där. Skulle vara så kul!



Men det får vi ta ställning till lite senare.

Igår köpte vi en tidig julklapp =)


Tog med den hem till grekerna och körde på. Fy vad skoj asså. hahaha Finns massor med roliga spel till den. Både sport dans och äventyr. Jag önskar mig Zumba spelet till jul =)

Det roliga är att kameran tar foto på dig när du hoppar och sen visar den alla fina bilder för dig hahaha .

Här får ni se lite hur man gör



Kommentarer
Postat av: Evje

Hahah bra att du skrev rätt sen;) VI hade super ROLIGT, verkligen! Jag skratta och skratta hela tiden. Hoppas resan blir av:) Kram

2010-11-13 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0