väntar väntar

Vilken dag. Helt seg. Känns som att jag varit i malmö i en månad. Började packa lite smått redan idag så inte Kaleb får panik imorgon när han ser mig fixa allt.

Gick kl 09.30 och gick ner till secondhand och fyndade ett skärp för 79 :-


I have a fat chubby baby angel on my belt hihi

Ut med kaleb, äta frukost sen hamnade vi båda i sängen igen och somnade till 12 hahah vilka latmaskar vi är. Kaleb är ju nästan värst. Han ligger på rygg på tassarna i vädret. Och lite annat flashar han också mohahahahha

Har varit såå uttråkad. Förrutom igår, Marianne saved my ass. Vi drog iväg och fikade sen blev det film hemma hos henne med Prisi. My god kolla aldrig på en djup film med Prisi hahahah. Snacka om att kritisera allt =P



Julia Roberts är grym som alltid men jag fattar inte vad Bardem har gjort med sin näsa. Han ser ut som en fisk nu. Vf operera sig när han var så GALET snygg innan??

Idag kommer syrran hem så lite liv blir det i huset.. Men egentligen vill jag bara åka hem. Plus att jag ska åka tåg i 5 h med ett konstigt tåg. Inte SJ och Saber sa att det var väääldigt obekvämt. Oh well
nu ska jag  ladda ner lite filmer så jag har något att göra på tåget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0