Asså...

Jag förstår mig inte på vissa människor...

Om du träffar någon i tvättstugan så är det en självklarhet att man säger hej eller hur?? Kan alla hålla med??
Men om du ska gå därifrån ska man då inte säga hejdå?? Då bara går de förbi och ignorerar än. Jag blir så trött på det hära. Om man säger hej så måste man ju säga hejdå ! aaaah vissa säger inte ens Hej, som några svenskar i Italien.
Vi bodde på samma våning, satt bordet brevid oss när vi åt frukostbuffe och typ stirra lite nervöst när de hörde att man prata svenska och sen började de ignorera oss för de var för rädda att vara social. Vem vet. Sen när vi kom hem från fotbollsmatch så träffades vi i hissen, de var också på väg upp, vi hade halsdukar med laget och sittdynor med deras färger. Och de stirrar lite nervöst och sen säger ingeting och tittar bort, sen märker jag när vi ska stiga av i samma våning så hade de varit på samma match. HAAAAAAAAAAAALLÅÅÅ! Vad händer med svenska folket? Inte ens: "grym match eller hur? "

 asså... det här går inte, när jag kom hem från chile så hade jag verkligen blivit påverkad av deras sociala sätt att vara, men då kände man sig för mycket ibland med folk för de är så ........ - hittar inte ordet.....

men ni fattar

galet

Kommentarer
Postat av: David T

Duh va tror du. Svenskar jag hatar dom... A just d ja e ju en :/.

2009-04-29 @ 01:41:03
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: Lorena

neeeej men david man ska inte hata svenskar då har sina goda sidor haha kolla på dig ;) deras svenska mentalitet är lite sådär bara =P

2009-04-29 @ 13:14:51
URL: http://lorrep.blogg.se/
Postat av: Erica

Tråkigt då svenskar ska vara så osociala. Jag är svensk själv.. men det är verkligen inte en av våra positiva sidor... :P

2009-04-30 @ 07:59:40
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Lorena

hahaha jo vi har alla våra nackdelar, chilenare som svenskar ;) hahaha

2009-04-30 @ 16:35:59
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0