snabbstädning

Idag var det en snabbstädning i köket. Diska allt och plocka undan , städa ur skåpet och rensa ut gammal mat i skafferiet och organisera lite där inne. Det var kaos, galet mycket grejer. Sakerna trillar ur nästan när man ska in där haha man får väll säga att man är välsignad i överflöd med mat ;)

och nu när allt skiner och är rent så ska man stöka ner och laga mat igen hahah det varade inte så länge. Men mitt samvete mår bra. Nu har jag inte slösat bort dagen genom att sitta vid datorn eller framför tv:n , inte för att jag burkar göra det heller men man går oftast upp så sent och inte hinner med allt.

Idag drar jag tidigare till jobbet för jag ska träna lite. Hinner inte träna under natten eftersom det är onsdag och vi har jobbigt flyg inatt. Bagdad  via London 01.15. Och som vanligt så är den säkert försenad till tre eller något si vi får stå och bevaka planet länge inatt ;) Fördelen är att det inte är kallt längre och man fryser inte till is när man står ute vid fingret ahhahah.


ching chong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0