Nu åker vi

Roadtrip here we come =)



Den där svarta mörka skallen som dyker upp där bak det är Wille hahah



Aaah asså jag blir så mätt i själen när jag lyckas med ett så fint foto... Det känns så bra! men sol uppgången gör ju sitt också. Riktigt vacker morgon. Okej jag måste vara ärlig när jag tog det här fotot fick jag panik.  Jag blir så rädd!! jag fattar inte varför. Det är så läskigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Och jag blir så nervös när vi skulle köra fram och vi var så nära vattnet. Det blir alltid så när jag är vid hamnen. Men det är bara stora båtar jag är rädd för. 
Nu är vi på väg och jag mår illa ( det brukar jag ju göra så här "tidigt på morgonen / sent" på natten )

Vi är framme kl o8 och då ska vi direkt till vandrarhemmet och sen till ett badställe. Måste försöka få tag på Alex och hans tjej som också e här =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0