rast =)

vad skönt med rast.. Bagdad är dock försenat till o3.00 men det var väll ingen överaskning nä... Jag siterr här med min favorit babian hahaha




Vi har en speciell relation jag och han. han hatälskar mig hahahah ! låter konstigt men han behandlar mig som äckliga chilenska bakterie hahah och din indian. lite såna ord men fy vad ball han är...  Ibland kan han skicka ett kärleks sms och skriva jag hatar chilenare =P hahah sån e han... Den svettiga arab babianen som vill gifta bort Saber till sin håriga kusin och självklart så stoppar jag det. inga håriga kusiner här.

Kommentarer
Postat av: DaT

Ja gubben e gubben de e allt jag säger.

2009-08-05 @ 11:53:30
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHHAHAAH

2009-08-10 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0