Gott Nytt ÅR

Hoppas alla mina fina läsare får ett nytt år fyllt med äventyr och massor av välsignelser...

Sitter här och bloggar med lilla Kaleb brevid mig. Har precis kommit hem, var ute och kollade på alla fina fyrverkerier. Det kan man ju inte missa trots att man är själv hemma! Det är typ det bästa!



En vacker dag ska jag ha en sån här utsikt när jag firar nyår. Bara jag och...
Ja någon som vill fira med mig utomlands och som bryr sig om mig.. Så häftigt!
Tänk att vara ett helt gäng och bara resa iväg. Vi pratade om det med släkten att
det hade varit riktigt skoj att testa på att resa någonstans för att fira..

Får vi se vart vi befinner och inför nästa nyårsfirande...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan följa med dig vännen!!

Vi ska ju till Chile? Eller?

2010-01-01 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0