Filmkväll

Precis kommit hem från en myskväll med gänget hemma hos Guss och Maria. De är verkligen det perfekta paret och de ser så mysiga ut. Attans att jag inte tog kort på det. Maria och Guss har jag inte träffat på fyra år. Helt galet, då var de inte gifta hihihi..

Det blev "the international" som vi kollade på... inge bra alls så det är inte rekommenderat hahah...
Testade Marias spikmatta... första gången och det var faktistk behaglig men jag läste ju i tidningen att det inte är vetenskapligt bevisat att det är bra för ryggen och ja allt det dära... hmmm men men hjälper det så hjälper det... Maria har samma problem som mig och det hjälper henne väldigt bra.



Jätte fin lägenhet...




Åh jag e så glad att jag lyckades fixa bort min migrän idag.. Vad så nära att få själva attacken men jag tog migräntablett och däckade typ 2 timmar sen hade jag lite kvar och tog en ipren sen var det skitbra... =D

hmm Jag har en känsla och jag vet vad jag känner, jag vet vad jag tänker. Men jag kan inte säga något eller skriva. Jag vill inte blotta mitt hjärta. Det är ingen som förstår ändå. Men usch vad jobbigt att känna så här ibland. Det är inget negativt så att jag mår piss men det är blandade känslor. Typ önska känslor och varför känslor... aja får väll bara på dem ett tag till. Det är svårt.

Imorgon ska vi upp tidigt och dra till ett mysigt café mitt ute i no where och sen ska Linda jobba så att Carin tar över som barnvakt tills Elin kommer hem från jobbet. För jag ska sova resten av helgen hos familjen Åström =D =D just like oldtimes heheh

aja nu ska jag och mina känslor kolla på lost...


xoxo baby

Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

du vet att jag sitter på våningen under va? så om du behöver prata...tell me babe!

2009-07-09 @ 23:36:50
URL: http://lindiloo.blogg.se/
Postat av: David T

Usch för migrän... Jag vet inte hur hennes spikmatta e men jag har definitivt köpt fel. De står att efter 3 minuter så ska de bara kännas varmt på ryggen. Efter 3 minuter så vill jag bara vråla allt vad jag har för det gör verkligen skitont.

2009-07-09 @ 23:40:21
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0