Ledig dag

blev inte så mycket av en ledig dag... allt blev stressigt men det har gått bra ändå.. Nu har jag bara ont i min svank så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Måste ringa till den kiropraktorn asså... aja det tar vi imorgon
Dagen börjar med att jag vaknar två minuter innan klockan ska ringa ( 10.00) för jag trodde jag försov.. snabbt upp för att dra iväg till södermalm och visa mitt ID kort. Men jag får en trevlig överraskning, en räkning trillar i på 1700 kr IGEN från VATTENFALL! de dumma människorna. förra gången var det 2000 någonting men asså förstår dem inte att inte jag förbrukar så mycket el. Enligt fakturan så står det att jag har föbrukat 1434 kwh på tre månader men är inte det galet mycket??? Jag är ALDRIG hemma och då menar jag ALDrig för att överdriva lite. EN vecka innan fick jag elräkning från bolaget jag gått över till så jag ringde först vattenfall för att få det förklarat men asså vilka töntar folk anställer, de svarade inte alls på min fråga och hon bara ja det är rätt.. så jag ringer det andra bolaget som inte heller svarar på min fråga hon säger ja till allting och säger att de får siffrorna från vattenfall... JAHAPP!!! ääh jag la på, jag blev så arg så jag höll på och spricka. Ringde sigtunahem för nu får de faktiskt komma hit och kolla mätaren så att det står rätt till. Hörde de av sig??? NOPP men imorgon ska jag ringa och skrika på dem.

Köpte en fin liten kalender idag som jag behöver SÅÅÅ MYCKET ungefär =D


skillnad i storlek va hahahah men den nya måste jag kunna ha i kavajen med mitt securitas i och alla papper i pluss mitt schema. Och jag kände inte för att köpa en lite större för att ha hemma så det blev bara en. Men jag fyndade lite annat...


snyggt linne va???? jätte skön. 60 kr  ;)


Axelbanden är sån som man knyter det är därför jag står så där konstigt... jag håller i musen om ni undrar hhehe



90 spänn bra va??? i siden och baksidan är skitsnygg... lite extra tyg precis vi ryggen så det blir så snyggt när det faller ner =D

Denna hittade jag i övik från VILA 100 spänn.. snygg va?? hehe
Lövdahl skulle ju komma idag när han slutat. Men jag blev försenad inne i stan och inte nog med det så tog batteriet slut jag hann ju dock skicka iväg ett sms att jag inte skulle vara hemma till tre men han bara jag ringer dig.. men mobilen dog
Så stackaren satt och vänta på sitt jobb till strax efter fyra och precis när jag vad hemma typ halv fem så hade han gått hem hahah typiskt... men han jobba natt så han kom förbi mig typ runt sju... var såååå längesen man träffades. vi åt ben and jerrys ute på balkongen =D

Men innan det så började spackla vardagsrummet och slippa kanterna på tapeterna.. PUFF vilket jobb men det var kul att göra det själv och inte be någon annan fixa det åt mig.. jag ska bli händig har jag bestämmt mig.. men när det gäller borra ja då lämnar jag över det till någon annan =D
jag såg ut som michael jacksson medans jag höll på hahaha



Var tvungen att ta min solbrillor hahah ångrade mig att jag inte köpte glasögonen på ÖB hehe jag höll dem i handen åh jag bara ÄÄHH varför liksom... jupp nu vet jag ;) hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0