ÖVIK BABY

Nuu e jag här.. sitter på ett café och försöker koncentrera mig men det är svårt hahah frågan är varför.. det ni ;)

Natten var så gaaaaaalet soft... kollade på En shoppaholics bekännelser heheh med pojkarna hahah inte tjejerna. mysigt satt med andré och Taleb. OCh på tal om Taleb så ska ni få höra...

Satt vid soffan för mig själv och typ höll på med facebook.. ANdra soffan ligger Sandra och drar sig och helt plötsligt börjar jag garva för mig själv när jag tittar ut i tomma intet hahah typ ut i köket. Och Sandra fattar inte varför. HOn blir så nyfiken och så kommer André in och vill också veta. Men jag bara envisas och säger NEJ jag kan inte snälla tvinga mig inte hahah men dem envisas också menjag berätta ändå inte.. Sen när jag är ensam med André så berättar jag för honom för jag kände hur skrattanfallet kommer..

Det var om Taleb och jag tänkte att han kanske skulle bli ledsen om jag sa det. Men av någon anledning så kommer jag på vem han är lik, inte för att jag suttit och försökt klura ut det. Det bara kommer upp så där och jag börjar garva.. hum
Ni vet filmen meet the fockers?? Ni vet tvåan? Ni vet hans "son" som jack trodde han hade med hon kvinnan... Jorge Villalobos! HAHAHHA JUPP HAN! jag låg och vek mig dubbelt jag kom på det.. och till slut visade jag honom. VI googlade upp killen och han är så sjukt lik hahaha.. De är ju snygga inget illa men det är så sjukt roligt hahah
Men som tur så blev han inte sur eller ledsen han blev bara glad att jag inte sa BORAT som vissa har sagt till honom.  OCh André är sjukt lik Peter André hahahah

Skippa öronen då... Okej Taleb e MYCKET snyggare men ändå sjukt likt honom

André har finare ögon dock... ahh  rikitga puddingar jag jobbar med =P hahaha
Lyckades inte ta bilder på dem men jag ska fixa så får ni se... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0