1:a dan

värsta höst dagen igår när jag kom... det var galet kallt och spöregnade heeela dan. Däckade helt på tåget, var ju lite väntat.

När jag kom hem såg det ut som alltid, Kaleb blir heeeelt knäpp och låter mig inte gå förbi honom. Sen när jag tar upp honom i famnen klättrar han på mig trots att han redan är där och ska slicka på mig och skäller och gnäller... en glad vovve. SEN får jag hälsa på mamma...
hahah




haha vad konstig man kan se ut på bilderna

sen blev det mat på china box, snabbt dit och snabbt tillbaka så åt vi hemma i värmen..
efteråt slängde jag mig på soffan och tänkte kolla på tv men nej Lorena däcka helt från ca kl fem och vid nio så väckte mamma mig och sa åt mig att lägga mig på sängen. Tydligen hade jag tappat på fjärrkontroll, telefon och handsfree hahah

vaknade idag kl tio .. snacka om sömn! 17 h på raken utan att vakna en enda gång. och giss vem som väckte mig ;)
hahaha



Jupp lilla tjockisen som ligger och myser hos moster här

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah jag hörde när du tappade kontrollen!! Pratade med mamma då och vi ba "eso, quedo raja!!"

2009-06-14 @ 21:52:57
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0