Nikon

Sen min kamera försvann har jag känt mig lite tom. Eller rättare sagt handikappad. Jag är så van att ha min kamera men nu måste jag springa runt med mobilen och ta foto och jag har inte ens ett minneskort till den hahaha. Jo jag är tacksam för vad jag har en snygg telefon men jag vill ha min kamera. Som syrran sa: Lorre du ska välsigna den som tog kameran.
Jo jag vet det gör jag väll hahah men vadå måste jag välsigna honom med mina egobilder också??  hahahaha.. nää

jag läntgar tills jag får köpa Nikon d90 och få börja gå på kurser och sånt. Ska bli så skoj , det lär ta ett tag iaf.





Jaha det blir väll mobilen som gäller i Italien då hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0