skratt??

asså min syrra hon e för ball.
Vi satt på Burger King idag och käkade. Började snacka minnen om när vi jobbade på BK i malmö.
Fy vad grymt roligt vi hade. Bästa tiden. Och så kom hon tänka på en meny vi hade Chicken panini.
Så sa hon istället Chiken Punani som vi alltid skojade om när vi jobbade där. MEN alla viste ju vad det betyde och vi dog av garv när vi hörde det första gången även Jenny. Och när Jenny sa det flera ggr högt på BK idag så tysta jag ner henne... JENNY TYST INTE SÅ HÖGT! hon bara men vadå... MEN vet du inte vad det betyder??

Efter fyra år så fattar hon... FYRA ÅR????!!! hon måste vara blond.. Som vi garva, vi satte maten i halsen nästan hahahah 

Ursäkta ordet men det var värt att skrivas

en grej till
NI MÅSTE kolla hennes blogg. Hon har lagt upp en video. asså jag viker mig av garv.. jag dör! Jennys blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0