time

Intervjun gick superbra igår på röda korset. De var väldigt nöjda med mig så nu ska jag bara skicka lite papper sen kan jag påbörja olika kurser som krävs innan man går med i krisgruppen ( på Arlanda)
Det ska bli väldigt intressant faktiskt.

Innan intervjun så möte Wille upp mig vid station och vi skulle leta efter gatan. Vi hittade på fem minuter så vid drog och käka pizza istället. Mysigt att få umgås med min favvo =)

Efteråt när jag skulle ta tåget hem igen kom jag att tänka på alla jag känner i Uppsala så jag ringde galna pratglada Evje och kolla om hon ville fika med mig. Sagt och gjort men oj vad vi pratade, vi blir så högljuda när vi snackar hahah hon lyckas smitta ner mig sin grekiska feeling hahah. Sen drog vi hem till Stavros och kollade på film.
Så ja en väldigt bra kväll.

Idag har jag rå tränat =)  så jag är helt slut.

dags att sy lite om jag kan kicka igång symaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0