trött

VIlken dag.. Upp sex på morgonen för att sen äta frukost, packa och dra iväg till piren.. Man hann inte ens andas under resan.. Båt, buss och sen båt igen. Och allt var stress och båten tutade som bara den för att vi skulle skynda oss av bussen. Buss snubben slängde ut oss allihopa för att :  buy ticet, same bus..
Men vi hade ju redan biljetterna, buy ticet same bus! åååh sen åker den iväg med alla våra grejer i bussen utan att vi vet vart.. ( skulle bara vända, men man får lite panik när de stressar sönder oss) Så det var väldigt stressigt..

Väl framme på hotellet som by the way är det bästa hittils, vilken utsikt ni fattar inte.. så var det bara att sätta sig och käka eftersom vi bara hade ätit glass under heeeela resan.. var framme kl 18 ungefär..
sen var det att sätta sig en tuc tuc och åka ner till stan.. ( de är lite fula här.. tar helt mkt fö att åka tuc tuc eller taxi, taxi chafförerna vill inte ens ha taxametern igång och man fattar inte deras förklaring heller.
Bara någonting med gasoline.. Åååh då vill jag bara skrika på dem.. )

köpte två fina fina silver ringar
HIttade en butik som hade MASSOR med rea på bikinin.. köpte tre st
Fanns en fin lapp, No try - No change - No return
jaha okej men jag tog loss den för att se hur den egentligen ser ut utan att hänga på galgan. Så kommer tanten skrikandes på mig.. DO NOT TAKE AWAY FROM HOLDER...

okeeej??
sorry
hon bara pekade på skylten ( en annan skylt där det stod att man inte fick ta loss dem)
Sorry igen då
Sen tjatade hon något om priset.. The price is already down, last day for sale you cannot removet it from the holder...

OKEJ? vadåå jag fattar inte vad priset har med att titta på den att göra?
hhahah lite bitter var hon ehehe


oj då jag som bara skulle skriva : orkar inte blogga, är för trött och jag lägger bara upp bilder..  heheh

Finns massor med hundar här!!!! alla e så söta! Och en som var så lik Kaleb..



Kommentarer
Postat av: David T

Haha jag känner sååå igen det där... :) man bör nog undvika vissa ställen i thailand :)

2010-03-16 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0