Längsta dan i mitt liv

Just nu ligger mamma där på operationsbordet. Jag sitter här helt hjälplös med gråten i halsen och bar hoppas på gud att han tar hand om allt detta. Jag vet inte så mkt och jag bara hoppas få se henne idag. Dumma tankar har jag kämpat med att det är sista gången jag ser mamma men NÄ det här fixar sig. Ska inte låta såna här tankar komma in i mitt huvud.

Hon hämtades kl 07.30 för att förberedas inför operationen och allt. Allt sattes igång 09.10 och förhoppningsvis blir hon färdig kl 14 eller 15 jag bara hoppas. Men jag kommer inte få träffa hennes förrän efter 4 h efter det för hon ligger på AVA och där får ingen komma in.

Jag vill bara vara med henne. Jag vill vara det första hon ser när hon vaknar upp. men det går inte.....
Jag hoppas bara den sketna cancern försvinner från hennes kropp nu!!



Köpte lite garn så igår satt hon och stickade för att få tiden att gå lite. Det blir en fin halsduk av det =)

Kommentarer
Postat av: Annelie Hjelm

Mina tankar finns med dej Lorena!

2010-11-01 @ 16:08:22
Postat av: Anonym

hoppas allt löser sig!

2010-11-03 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0