Dags att fira Chiles nationaldag.

100media_imag039 (MMS)

Dags att fira Chiles nationaldag.


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh det låter gör trevligt! Jag är också Chilenare men har ingen att fira det med hehe Nyinflyttad i Sthlm. Men det hade varit gott med empanadas!



Hoppas att du får en bra kväll med nära och kära! :D

Viva Chile

2010-09-18 @ 20:29:36
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lorena

Tjena

Vad kul att du hittade in här.

Mm jag bor också i stockholm men var nere i malmö och träffade familjen och släkten för att fira nationaldagen.



Är väldigt familjesjuk när jag är i stockholm. Bara jag, syrran och svåger som bor här uppe.



Hoppas du trivs i stockholm =D

2010-09-23 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0