IDITOER!!!

Någon kände sig tydligen manad att sno båda mina väskor från bussen.
Pga olyckan som intraffade igår var jag tvungen att ta en buss mellan lindköping och Norrköping. Men någon idiot tog dem efter att jag ställt in dem på bussen.
Chauffören som var en väldigt trevlig man försökte trösta mig när jag och en annan tjej stod där och grät. Hennes väska var också borta.
Han såg att jag ställde in dem i hörnet det kommer han ihåg men han måste missat helt när någon kom och tog ur tre väskor och bara gick iväg med dem??

Jag blir så sjukt arg!!! Inga kläder på en heel vecka, min mammas sprillans nya dator, alla hennes födelsedags presenter och alla presenter fårn grekland och tunisien.

Sitter här med svullna ögon efter att ha gråtit och dessa svenska idioter sitter och lyssnar med ett öra men vågar inte säga något. Inte ett enda tröstande ord.
Vet ni vad kärringen säger till mig som sitter mitt emot??!??!!??!?!?!?!?!?

Du, asså det här är en mobilfri avdelning.
JA MEN SER DET UT SOM ATT JAG BRYR MIG DIN KÄRRING! Jag sitter och gör en anmälan här...

asså svenskar tar rekordet ibland.. VERKLIGEN!

Så sjukt arg... och lessen och jag bara gråter och folk bara tittar och vågar inte säga nått... vill slå ner någon nu och springa till Saber


Kommentarer
Postat av: DT

Ååååå stackare hoppas idioten snubblar o bryter nacken :(

2010-09-13 @ 18:17:37
Postat av: Lorre

Tack DT =(

2010-09-13 @ 18:41:12
Postat av: Mabel

Oj då, gud vad ledsen jag blir för din skull, fast jag ej känner dig.



Hoppas att du får bättre dagar och som jag brukar säga KARMA IT'S A B*TCH. Alt kommer tillbaka när man har gjort nåt ont. Man hoppas ju inte att det händer någon nåt. Men nu önskar jag att den person aldrig kommer att sova odeligt pågrund vad han/hon gjorde mot dig.



Sickar dig en elekroniskt kram ( a la distancia)

2010-10-07 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0