140809

Tidigt upp på morgonen så åkte vi till Köpenhamn för en day tour. Mysigt roligt eller nja så där. Fatta att jag fick migrän på väg dit med tåget och så var hela dagen förstörd. Jag var så yr i skallen så jag fick gå runt och hålla i mig i någon under hela dan som en gammal tant som inte kan gå. HAHAH åh vet ni det fanns en "butik" ,det var bara en stor lokal med vita väggar och det var OUTLET. Ååh det var så mycket billiga snygga kläder men jag köpte inget. Och ingenting på rean heller.. och det fanns många stora fina butiker med snygga kläder men jag köpte ingeting.. Och för att Lorena inte ska köpa något måste hon verkligen ha migrän eller vara sjuk typ hahah... men jo det är ju ändå lite dyrare i Danmark.



Jag och den snygga jackan jag hitta på Outlet men som jag INTE köpte ... oh god



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0