CPC

Idag får jag sitta på CPC ( check point cargo ) grind 4 som man tidigare sa då heheh. Ska man svara i telefonen ska man säga
CP .... C Lorena hahahhaha låter lite roligt =P

Fick precis min första lastbil och jag blev dumpad här själv liksom SCHYSST... Lite nervöst ?? svar: JA men det gick bra ändå

Ska försöka få jobb här på bevakningen istället för att kunna jobba lite extra. Kan va bra med lite ombyte ibland.
För första gången har dem en jacka som passar en liten skit som mig. XXXS hahahah och den passar precis =) tänk om de kunde ha en sån uppe i kontrollen. De har bara storlek LARGE gissa hur jag ser ut i den liksom.

lite pics ;)


Älskar den jackan... aja nuuuu ska jag fortsätta med annat...


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha CP...C!

2009-08-06 @ 10:38:09
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0