Jaaa

det händer ju ingenting så det finns ju inget att blogga..

*Har köpt fint tyg så jag kan börja sy mina gardiner=)
*Man kan ju konstatera att hösten är här, spöregn halva dan
* Har kommit fram till tema och färg för att inreda vardagsrummet
*suttit på blocket halva dan och försöker hitta en tv-bänk
*har huvudvärk just nu
* Fick en underbar morgon med lovsång. Bibelskolan började idag och jag fanns på plats som fotograf
*längtar efter Caleb ( kommer på fredag)
* inte alls sugen på att jobba på mitt jobb
*planterat lite växter , får se om dem växer=)
* åt en ritkigt lyxrätt idag =) ryggbiff med rotfrukter och klyftpotatis med jensen's whisky sås
*jag vill dansa som de i "so you think you can dance"

*next: ansiktsmask HAHAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0