hehe



Vet ni vad jag gjorde idag heheh
Vaknade till och kände att det är dax att gå up nu. Men jag var så slut i kroppen! träningsvärk och trött!
Men jag ska ju jobba så jag tvinga mig själv gå upp. Drar bort gardinerna så jag får in lite ljus och går mot hallen.
Kritvitt ute av all snö, blir helt bländad av dagsljuset utan att jag märker att det är dagsljus. Går mot hallen och plockar posten. Sätter mig ner vid köksbordet för att kolla igenom posten men får för mig att kolla på klockan först.

Då är klockan 12.40 !!!!!!!!!!!! hahah e jag mongo eller är jag???

sovit i fyra timmar och fick för mig att det var dax att gå upp och att klockan hade ringt men jag tror det var ett sms jag fick egentligen. Och jag går upp och jag märker ju inte ens att det är ljust ute. Det ska ju vara mörkt när jag vaknar heheh så jag gick raaaka vägen och la mig igen hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0