scary

Har ni läst artikeln om det misslyckade bombattent http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6346651.abatet?
Sånt här skrämmer skitet ur mig. Det får mig att skärpa till mig på jobbet. Trots att alla säger meeen ååh det är i USA
ja men vadå?! It's just a matter of time innan det sprider sig åt vårt håll liksom.
En ny form av sprängämnen ( 80 gr räcker tydligen ) och det blir en stor explosion.
Sprängämnet kunde han dölja med hjälp av plastmaterial , i detta fall en kondom.

Det värsta är ju att han bara är 23 år, kan ni fatta det??? 23 år ??!!  Det gör ont i mig att läsa sånt. Lika gammal som mig och är helt förblindad.
usch tur att jag har gud med mig överallt =D so I can kick ass hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0