gate 21

BÖrjade mitt skift med att sitta på gate21.. där det händer NADA.. fick sitta två timmar till och med.. och jag glömde bok och allt nere i fikarummet... så det blev att jag hittade ett papper och började kladda... satt och upprepade inte somna inte somna hela tiden ahahah inte en enda människa går igenom den transfer..  och nu sitter jag i service igen,.

ÄNTLIGEN är det söndag och snart åker jag till övik tjalalalla

ÄR det någon som har en soffa att skänka bort??



Man skulle kunna tro att att jag har varit flitig och brainstormat för en affisch ellern något haah men nej bara kladd.. jag kan ju inte teckna så att det blir minst lika kladdigt när jag brainstormar hahaha

Kommentarer
Postat av: DaT

Du kladdar väl inte på 10% listan va arghhh

2009-07-06 @ 04:26:07
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: Lorena

eeeeeh.. skrattar lite nervöst kaaanske?? hahah oj då=P busted... det var inte dagens iaf =D

2009-07-06 @ 16:37:23
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 20:03:34
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0