nackont

Jaaa det har jag väll levt med i minst fem år. ständigt smärta i nacken, vissa dagar mer än andra. DÄrför har jag bestämt mig för att gå till en kiropraktor som ska få känna lite. Har fått en rekomenderad men jag har hört från ena att han är bra och från den andra att han är mindre bra. Får väll testa en gång och besluta om jag ska fortsätta hos honom. Vill verkligen ha en bra som ska sätta sig in i min  situation och vilja behandla mig. Inte som min migrän läkaren som inte bryr sig så mycket om min huvudvärk han vill bara få det gjort... Men annars fick jag en annan kiropraktor rekomenderad fast i Uppsala men är han bra så är det värt det =D
MEN min tunga securitas bag gör ju inte hela saken bättre. Matlådor, kläder, dator och ja allt annat skräp man hittar där i. Väskan väger SÅÅÅ mycket jag bröjar nästan gråta som det smärtar, nu tycker jag inte om att prata om mina smärt problem för det blir bara att man tänker på det mer men iaf så kontaktade jag securitas och fråga om dem hade en ryggsäck istället. Så man fördela vikten när man bär väskan. Och japp det fanns det, dock inte så snygg men praktiskt.. 199 kr så här ser den ut :



Fick en väldigt liten bild hehhee

Kommentarer
Postat av: DaT

Usch....Inte bra...fattar inte varför alla ska ha ont i ryggen/nacken... blää... hoppas du hittar nån bra.

2009-07-20 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0