Soffan

Kom hem tisdag morgon från jobbet och mina ögon fick beskåda något underbart... En soffa i mitt vardagsrum.. tjohoo hahah fick  den av syrran .... Helt perfekt.

ass¨jag undrar om mitt blodtryck är bra. Helt plötsligt blir jag så galet varmt så det går inte att förklara,, asså så varm så jag måste klä av mig alla kläder och sitta i trosos ( to much information ) men så pass haah måste nog anteckna och ringa läkaren och meddela det. Kanske medecinen som gör det..

Idag blev jag hembjuden til syrran för att äta våfflor MUMS hon är bäst på att laga dem heheh fick migrän dock så jag åkte hem och slösa på en av mina migrän tabletter. suck jag vill inte använda dem för dem e så dyra och det kommer bara en remsa med 6 st tabletter. Nu har jag två kvar.. aaaahhh

Idag vettni, har jag varit på hanledarutbildning för övningkörning, suck vad tråkigt det var hahah men nu är det klart. Det var liksom på tiden att man tog tag i det MEN smarta Lorena glömde id kortet och jag måste tillbaka hela vägen till södermalm i morgon för att visa mitt id så dem kan skicka intyget till vägverket.. suck aja. så går det när man är Lorena heheh... Imorgon ska jag pyssla =D spackla och slipa väggarna i vardagsrummet =D

 men nu måste jag spy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0