tjululu hhahaha

Tänker alltid på stavros när jag säger tjululu heheh interna skämt ;) *fniss*

Jahapp nu sitter man här i Service och fiser som Saber så fint uttrycker det hahah han men dock inte bokstavligen fiser utan att man sitter och softar...

Idag blev det slipa och maskering plus målning. Påbörjade målningen i vardagsrummet idag, tog längre tid än vad man hade tänkt sig så det hinner inte bli färdigt innan malmö men men. Det är grunden som alltid tar en sån evighet =D Saber kom förbi och hjälpte mig, man vill ju inte tabba sig när det är en hyreslägenhet så själva målarproffset fick komma förbi och hjälpa. så snällt så snällt. Men Han tog ifrån mig min roll , han bara JAG är teamleader/projektledaren här... åh jag bara NÄÄÄÄÄÄ vadå???!! men jag då??? det är jag som är det.. han bara NOPP. Jag bara okej då =( *snyft*

Helt plötsligt här han ett dunk i golvet hahahha eeeh *så

å det kommer folk hela tiden.....

... (fortsättning) tittar han ner och så ligger jag på golvet hetl utslagen hahahah... * jag dog säger jag*

MEN var det inte du som var teamleader... hahah NÄÄ säger jag du tog ju min roll!!!
Saber: Men du får tillbaka den då
Lorena: Nä jag vill inte ha den för det är så skönt och ligga här och då kan jag inte göra något sånt ahahah

Jag vet jag e så knäpp...





Sen när jag började måla på honom så förstod han att det var dags att sluta för Lorena börjar spåra ur HAHAHAHAHHAAH jag e så ball...

En bra middag på Lucky House blev det efteråt =)

aja nu ska jag surfa vidare..


xo xo Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0