varmt

det är såååå skönt att det nästan blir jobbigt med värmen.. springer runt i bikini och städar och lagar mat.. det går ju inte annars... galet men vi ska inte klaga.. tacka gud för sommaren som ÄNTLIGEN är här men kom ihåg att den snart är slut =P hahahah

eehm juste.. mina grannar!! sjuka i huvvet... ååh jag får panik.. ständigt skrik från föräldrarna som bara skäller ut barnen. Behandlar dem exakt som de behandlar sina hundar... idag vakna jag strax innan tolv del på grund av värmen och mesta dels för lilltjej som blev utslängd ut i trädgården och bara grät och skrek i EN TIMMA!!! FATTA! åååh jag är så sugen på att skriva lapp till dem och bara säga att hålla deras skrik och problem innanför väggarna men det skulle nog bara blivit fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0