090617

Vaknade upp till en fin och solig dag men dock inte varm hahaha men hellre det än att det öste ner som första dagen.

Frukost ute i balkongen till och med =D självklart så är Kaleb med i allt heheh



Tur att han inte är höjdrädd annars hade det varit lite svårt =P *fniss*





Sen var det dags att borsta tänderna haha fö hela familjen inklusive vovve =D
asså vet nån hur man göra för att lägga upp en video?? måste jag skaffa youtube konto för det??




tikitito!! hahaha

Sen blev det shopping hela dan både till mig och mammsen =D men mest till mig hahahha. Oj vad jag fyndade. Älskar att shoppa i Malmö. Har fixat en klänning till bröllopet också ;) allting redo. =D kommer bli så fint

Efter shoppingen drog vi till Jensens för att käka, kan inte bli mysigare, satt på deras uteplats. Precis vid gågatan där alla människor passerar. Wunderbart =D


mammsen


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kan hjälpa dig att lägga upp sen ;) sååå gullig när han borstar tänderna. Han ba "ursäkta, this is private okey?!"

2009-06-22 @ 13:31:54
Postat av: Lorena

hehehe precis =P har en video med honom när han borstar tänderna.. HAHAHAHA men det är inte som på blogspot jenny

2009-06-22 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0