få timmars sömn...

usch endast tre fyra timmars sömn idag. kom hem halv åtta och gick bums i säng =)
Vaknade elva för att träffa min Linda... Det blev SOLA igen.. finns ju inget skönare än det hahah

Vilken lyckost jag har som får ha Linda som en av mina finaste vänner.. Jag kan verkligen bara tömma mitt hjärta med henne. Säga allt möjligt och bara spy ut en massa frustration som jag har i mig och jag vet att hon förstår =) inte för att det var något sånt idag men haha bara så att ni förstår =) härligt men en sån vän. Tyvärr är hon på vift JÄMNT! <----- Skriver man så?? det blev stopp i mitt huvud nu... känns som att det är fel haha iaf... Hon har bott i Afrika i typ totalt lite mer än ett år??? nu ska hon bosätta sig i Jönköping och under sommaren så bor hon hemma i Övik MEN reser hit till märsta ofta =D

haha Linda i ett nötskal.. vi kommer ha så roligt när jag åker upp till ÖVIK




ahahha nu ser det ut som att vi ligger nakna och solar men NEJ så är det inte hahha

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, sweetie..säg som det är, vi var nakna..mitt i valsta...yeah..rightie..



du är också bäst..love you babe!

2009-06-27 @ 23:06:14
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0