Herbalife



Såå nu har jag äntlige fixat allt...
Nu undrar du säkert vadå fixat. Ja har nämligen börjat sälja Herbalife produkter. Varför? jag tycker dem är grymt bra faktistk. Har själv prövat lite produkter och fick ett mycket bra resultat... Var VÄLDIGT skeptiskt till en början och min mamma med. Hon har aldrig trott på såna här grejer för att gå ner i vikt. MEN!! det är inte det som är the main thing faktiskt. Meningen med detta är ju att din hälsa ska vara på topp. Finns produkter för lite allt möjligt, du som lever med lite strulig mage. Eller bara vill ha i dig näring som många missar dagligen med  fel kost. Då kan faktiskt Herbalife vara något för dig... Jag tycker det passar mig väldigt bra eftersom jag e nattare och har inga fasta tider för mitt matintag så blir det lätt att jag får magknipp. Men den här shakern som finns är så skön för magen och GOD. MAn jag blev så chockad när jag smakade den. hahhaha Smakar milkshake.

Finns många olika produkter för hjärtat, matsmälltningen, immunförsvaret, sport och energi. Det är bara att mejla mig och fråga om du undrar över något. [email protected]

Det jag har prövat är bland annat Shaken- man dricker den för att få in näringen man behöver dagligen, gå upp i vikt eller gå ner i vikt.  Som ni säkert vet så är kosten det viktigaste för att gå ner i vikt. träning också men om du inte är en träningsmänniska så kan du ändå gå ner i vikt med våra produkter. Och det vet jag för att det funkar för min mamma. Min mamma är rörelsehindrad och sitter i rullstol för det mesta. Kan inte utför någon form av träning då hennes sjukdom inte låter henne. Hon har faktiskt lyckats gå ner i vikt med dessa produkter och hon mår väldigt bra. och NEJ du behöver inte svälta som man måste göra med nutrillett eller Allevo... En vanlig måltid om dagen måste du absolut äta och frukt som mellanmål.


Lätt värd pengarna!

Kommentarer
Postat av: Robin

Ehh, har du kollat upp själva företaget ordentligt innan?...

2009-07-01 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0