jobba jobba jobba...



jaa då var det dags för långvecka IGEN!.. känns som att långveckorna bara kommer tillbaka hela tidwen =P hahaha men förhoppningsvis så kan jag ändå blogga mer än eftersom jag snart får hem mobilt bredband.. *yay*

fast den här veckan känns det som att det kommer gå väldigt fort... =D

asså jag har ett problem... kan inte komma på vad man ska laga för mat. Det blir alltid samma sak.. så tråkigt... kyckling, lax, köttfärs... hmm på långveckorna satsar jag på sallad för det går snabbt att fixa...

behöver sallads förslag med god sås... grejen är att jag alltid kommer på att jag vill göra något nytt precis samma dag som jag ska jobba... man hinner ju inte.. tokskalle hahaha går upp halv fyra och ska iväg kvart i sex...
jag e så knäpp för jag blir så arg på mig själv för  att jag inte kan komma på att laga någonting annat än det jag alltid gör.. så blir jag så hära... * försöker hitta order*  prestations tvång... hahah nä jag vet inte vad man ska använda för ord.. kommer på det på spanska bara =D

vi ses... puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Lore, jag har jobbat me Jenny förut o läser hennes blogg superflitigt o nu hamna in på din me :) himla kul o läsa fast jag inte känner dig! ville ge dig ett tips på dressing! jag har ett specialrecept på dressing/sås som passar till både fisk/kyckling/sallad.Blanda creme fraiche med curry, spiskummin och mango chutney! kan varken bli lättare eller godare! sååå himla gott :)

2009-06-02 @ 23:05:27
Postat av: Lorena

Heej Anneli! vad roligt att du hitta hit hihihi



oj det låter suuuper gott. ska testa den till helgen ;) tack tack tack



kram

2009-06-03 @ 01:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0