beslutsågest

Hur kan det vara så svårt?? och varför... jobbigt bara kan inte bestämma mig vad jag vill bli. eller på sätt och vis men man kan inte hålla på och fundera i fler år liksom. Dags att ta ett beslut.... eller??







Polis eller modellfotograf?? hmmm sha två vitt skilda önskningar. Polis har jag velat bli sen liten skit men jag vill så gärna utveckla min kreativet inom foto och design...

struligt det dära...
får sova på saken, kanske gud ger mig ett svar i drömmen =)

det har hänt faktistkt...

Kommentarer
Postat av: DT

Jag skulle satsa på polis och sen för att kunna bli modellfotograf krävs dels massa vana, kontakter och utrustning. Dvs om man ska kunna leva på det. De finns hur många bra fotografer som helst som e utan jobb. En kompis fotar bröllop och tjänar en del på det men de e utöver sitt vanliga jobb.



Gå lite fotokurser hitta någon som har en fotostudio och hjälp till gratis som lärling. Då får du räkna med att gå ner i lön o köra behov kanske.



Sök till Polis skolan redan nu :)



Ja de är mina råd iaf :) Hepp... skräphögen har talat( fragglarna)

2009-05-23 @ 08:02:52
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0