Bio med Linda

Okej nu lyckades jag få över bilderna från mobilen till datorn. strulade igår.


Jag har ju min gamla mobil och ni ser ju hur bra bilder den tar... heheh
men vi hade så mysigt. Satt på Mcdonalds i Kista och hon kunde inte lägga av att titta på alla svartskallar =P hon älskar dem sååååå mycket speciellt etiopier ( konstigt då, missionär i Etiopien ) haha och hon lyser upp av glädje när hon hör någon prata om amarinya eller hur man nu stavar det. OCh duktigt är hon på språket ocksaå. Det ni det är min Linda ;) inget enkelt språk det jag har själv testat.. Kommer fortfarande ihåg vissa ord hahaha

Vi kollade på : Wolverine



Var skeptiskt till filmen först men vad gör man inte för sin käraste som man inte träffat på ett år hehehe  men faktistkt så var den skiit bra! ehhehe blev lite förvånad =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min älskade! Det var så sjukt fint att få träffa dig lite´, jag är dock lite ledsen att det vart så lite tid och att jag yrade runt som en spätta. Sorry min älsklings chilenare!



Jag älskar dig, tack för att jag fick vara med dig lite!

2009-05-23 @ 23:26:57
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0