MAAAAAT

Kära nån vet ni att jag nästa gått upp ett kilo på en vecka.. det är helt sjukt och jag som typ varit försiktig med vad jag har ätit.. ååh blir så arg det är verkligen ett kilo som jag inte behöver.. Men jag vet typ vad som kan ha orsakat det.. Gainomax mitt i natten efter träningen... möljligtivs i don't know.. nu blir det bara frukt så far vi se vad som händer och Sallad men asså det är så jobbigt.. jag älskar ju verkligen mat


Iaf igår åt jag min favorit maträtt!!! äkta chilensk mat :


Kokt potatis blandat med hemlagat majonäs och panerad fisk  och sallad dränkt i citron med solrosolja och salt.. ÅÅÅÅHHH jag dör!!

Nu ska jag jobba...


Juste i Juni blir det beställning från forever21.com så dem som vill haka på så säg till! i god tid då!!


xo xo

Kommentarer
Postat av: natta

hahahaha det kanske inte var världens mest hälsosamma måltid hahah ...men tro mig sen jag börjat träna har jag bara gått upp i vikt...ångest!! men det e sååå sköönt...man skulle haft en PT!



kanske kikar på forever21 o ser vad dem har...när i juni ska du beställa?

2009-05-29 @ 16:40:02
Postat av: Lorena

hehehe nä men gott är det =D

det blir väll i slutet aav juni efter löning =)

2009-05-29 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0