Nattens händelser

ganska mycket faktiskt.  Just nu ligger jag i sängen, tänkte, lika bra blogga nu direkt för sen är det svårt att hinna med =)
Precis kommit hem, ganska trött, linserna strular så jag ser knappt vad jag skriver ihihih

 men iaf kom till jobbet igår och vi alla förväntade oss en väldigt lugn natt. Trodde vi ja! HAHAHA för vid åtta tiden fick vi en trevlig överraskning. Nämligen ett helt gäng sm ska flyga till bagdad. EEEH WHAT?! vadå Bagdad? finns ingen information om att det flyget ska avgå på fitzen ( tv-skärmen med alla flighter) Vi fattade ingenting och det var minst 50 pers som skulle flyga. VI blev lite förvirrade för INGEN visste någonting om denna flighten. VI ringde till ADO och incheckningspersonalen men ingen fattade något men ändå så bästmmde sig Nordicaero att checka in dessa människor. Jaha får dem det om det inte ens finns något plan som ska ta dem till Bagdad?? tydligen.

Fanns inte så mycket mer att göra än att bara släppa in dem genom kontrollen. De har ju boardingkort med gilltigt datum och allt. Okej. En gubbe kom fram som pratade ganska dålig svenska men vad vi förstod så skulle flighten avgå i måndas. Ganska så försenat måste jag säga. Under hela denna tiden så stod en kvinna där med sina två flickor och en bebis i famnen. Pojken var bara några månader och han grät och grät och grät. INget funkade, hn vaggade honom på alla möjliga sätt, gav honom mjölk, vatten, nappen. ingeting fick tyst på honom. haha mina tankar var, ÅH ge mig honom så ska jag fixa det =) hahaha

iaf sen går de igenom kontrollen, hon var ju själv med barnen och alla väskor så hon bad mig om hjälp med bebisen som fortfarnde grät och skrek. HAn tog i ännu mer när han hamna i min famn MEN sen börja jag vagga honom och typ klappa honom lätt på ryggen så blev han TYST. Kan ni fatta, I still got it. Lyckades jämnt med lucas och andra små barn. Bebisen var så söt. Mamman var ganska stressad men så tittade hon på mig med stora ögon och ett stort leende och sa TACK. TACK hahaha jag bara ja det är lungt, ville inte släppa ifrån mig honom. men ha´n började gråta så fort jag lämnade över honom ahahah...

Natten var väldigt skum. 50 passagerar som skulle flyga till bagdad men det fanns inget plan, ingen visste var planet var någonstans eller om den skulle komma. INgen hade information om något, till slut blev de utskickade på landside igen för att de inte kunde vara kvar på insidan när allt är stängt, kontrollen också. De blev erbjudna att bo på hotell mer vet jag inte..
Sen fanns det massa skumma människor, bråk hit och dit mer kan jag inte säga.  Torsdagsmannen var där hahah ni vet inte vem han är. INte vi heller men han kommer alltid på torsdagar till arlanda en speciellt tid och går runt hela arlanda. hahaha så det blir alltid ett rop på torsdagar. DÄr är han!! hahahaha

Gick väldigt bra att träna inatt =) ökade min level på cyklingen så det blev ännu jobbigare.

dags att sova

tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0