softisch dag

Igår blev den en härlig spontan dag ute på stan.

Blev ingen fika hemma hos bita för hon skulle på föräldrarträff och hade huvudvärk igen stackarn.
Men jag blev uppringd av saber och sa att han hakade på till Webbhallen. Skulle köpa en DYR musmatta hahah
men sen drog vi till stadium för att köpa handskar till honom så han kan gymma och till mig ja, jag hittade en väldigt fin tunika. Har tyvärr ingen kamera längre, sålt min rosa telefon ( ÄNTLIGEN)

så nu kan ni tyvärr inte se min fina tunika jag köpt. ÅH men jag hittade äntligen ett par chinos som passar mig ;)

Efter det käkade vi thai mat, så mysigt stället. aldrig varit där inne. Jätte trevlig personal så det var bara massa plus för dem.

'



GIck förbi cityakuten inne i stan och dem sa till mig att de var för sent för att sy såret så nu går jag runt med steristrip som det heter för att såret ska läka ihop tätt. Som ett plåster =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0