TRÖTT

Precis kommit hem och gick raka vägen bums i säng. Har haft huvudvärk och en hemska jobbig natt på jobbet.
En London flight från Erbil som vi måste bevaka från att planet landar tills att den lyfter. Inatt fick jag stå på plattan.
 ( plattan är ju där planen står. Ute alltså) och det var sviiiiiiin kallt. men´det var inte så länge bara ca 1,5 h

och jag måste hålla koll på alla som ska vara i närheten av planet. KÄnns knasigt men man  måste hålla ett öga på alla liksom.

skönt att ligga i sängen och blogga ;) hhaha instick

innan det så var det en addis flight, brukar vara ganska lungt men idag så fick en man vars fru skulle flyga lite utbrott. Han började tjafsa med den ansvarige för incheckningen. Fatta inte vad det var för problem, någonting med taggen på bagaget och de hade övervikt och han hade bytt tag till en annan väska som han skicka istället för den som han visade. Denna skickades genom specialbagage och därför kan några göra lite fiffens hahahah något sånt tror jag det var. Iaf så började den här addis mannen bli aggresiv och petade på inchecknings killen och säger akta dig! aaah då ringer vi efter någon vakt för det började se ut som att han ville göra mer än att peta på honom men som tur är så blev allt frid och fröjd hahaha.

inte nog med att London kärran gick 01.20 så han vi vila en halvtimme för kl två skulle vi öppna igen för att både damaskus och bagdad avgick kl fem. Vanligtvis brukar incheckningen öppna två timmar innan men av erfarnhet så öppnar de tre timmar innan även om det bara är 30 pers på ena flighten. hahahha de är riktigt jobbiga dessa flighter men skönt att det händer något på natten.  känner mig lite sliten. tvår halvtimmes raster på tolv timmar är ingen höjdare.

Hade dock ont i huvudet hela natten =( fortfarande faktiskt.. ska sova bort det. Haft en väldigt konstig längtan i mig. För någon vecka sen fick jag den första gången och nu har jag den igen. Jo jag vill laga MAT hahah laga middag. Är så sugen på det. skum jag är I know.

oh well, ska nog sova för idag är jag trött!

god natt människor eller god morgon för dig kanske. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0