BIO



2,5 h lång.. gick väldigt fort. Var ganska tveksam till en början men jag är väldigt nöjd faktistk.  Vi var en helgrupp som kollade. Någon blev besviken på slutet =P hahahah dem dog inte ju... hahah

Men jag säger bara

Jesus sade till sina lärjungar: ’Om någon vill följa mig, skall han förneka sig själv och ta sitt kors på sig och följa mig. Den som vill bevara sitt liv skall mista det, men den som mister sitt liv för min skull, han skall vinna det’” (Matteus 16:24-25).


läs åttonde och nionde stycket om du inte orkar läsa allt. VÄLDIGT intressant

Kommentarer
Postat av: David T

Ja det är ett hårt budskap inte konstigt att massa lärjungar lämnade när Jesus predikad det.



Att ingenting jag gör spelar nån roll att alla mina försök och strävanden = 0



Peace...

2009-11-16 @ 03:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0